Monday, July 7, 2008

Agen Pengiklanan - BULUHMAS

Pengiklanan adalah amat penting untuk sesebuah syarikat mempromosikan barangan atau perkhidmatan mereka. Tahukah anda hari-hari kita melihat iklan secara tidak kita sedari...contohnya bila kita melihat TV mesti ada iklan , mendengar radio pun ada iklan, memandu kereta di jalanraya pun banyak melihat papan-papan iklan dan bila kita membaca suratkhabar pun banyak iklan-iklan. Sesebuah syarikat melabur jutaan ringgit hanya tujuan untuk pengiklanan. Jadi pentingnya agensi pengiklanan ini. Media seperti TV, suratkhabar, radio dan jalanraya mempunyai peminatnya yang ramai dan media ini mendapat sumber pendapatan dari perkhidmatan pengiklanan mereka. Kenapa kita tidak jadi agen pengiklanan dan dibayar upah. Sekarang pun saya dah jadi agen pengiklanan Advertlets...(silalah klik ye...)

Ok...hari ini saya nak iklankan sesiapa yang berminat nak jadi agen promoter bagi syarikat BULUHMAS. Sila hubungi saya.




Modal yang sangat kecil...RM15 je, namun berpotensi mendapat pendapatan yang besar. Sila baca keratan dibawah. Tak percaya....terpulang kepada anda....tiada paksaan dalam biz ni.

" MENJANA PENDAPATAN DI BULUHMAS "
Tugas utama :
1. Menampal pelekat/sticker iklan di cermin belakang kereta anda - Anda tidak dibenarkan menanggalkan pelekat/sticker tersebut selagi anda mempunyai kontrak dengan BULUHMAS

2. Menggunakan produk atau perkhidmatan pelekat/sticker iklan tersebut. Anda dikehendaki menggunakan produk yang telah diberi oleh pihak BULUHMAS.

3. Bercerita tentang pengiklanan. Anda perlu bercerita tentang produk/perkhidmatan syarikat yang diiklankan kepada orang ramai. Untuk tujuan itu juga, anda perlu mencari promoter baru untuk pihak syarikat.

" FAEDAH UNTUK PROMOTER "
1. Anda akan dibayar RM1 untuk setiap genap sebulan anda menampal pelekat/sticker dibelakang kereta anda.

2. Setiap ahli promoter baru yang genap sebulan anda perkenalkan, anda akan dibayar RM1. Anda akan menerima faedah RM1 setiap promoter dibawah rangkaian anda sehingga level ke-4. Dan setiap level tidak terhad jumlah ahlinya. Ini menjadikan pendapatan bulanan anda tidak terhad.

3. Anda akan menerima produk/baucer yang telah ditetapkan oleh pihak BuluhMas. Produk/baucer ini berdasarkan pertukaran 15% daripada jumlah pendapatan anda setiap bulan.

Permohonan untuk menjadi promoter BuluhMas dikenakan bayaran sebanyak RM15.

sila layari web ini http://www.buluhmas.com


No comments: