Wednesday, July 2, 2008

Prinsip Perjuangan

Semalam saya menghadir perhimpunan di Stadium Melawati, Shah Alam. Tujuan saya kesana adalah untuk mendengar secara terus dari Dato Sri tentang isu semasa. Dalam masa yang singkat saja stadium tersebut penuh dengan orang ramai. Sila lihat gambar dibawah.

Saya merasa amat kagum dengan semangat perjuangan Dato Sri...Menurut ucapan DSAI kalau dahulu beliau sudah diuji dengan begitu hebat sekali, hampir separuh mati tetapi bangkit semula....kali ini beliau akan menentang habis-habisan. "Lawan tetap... Lawan" !!!

Saya berdoa kepada Allah semoga segala fitnah ini akan dihapuskan, dan orang yang membuat fitnah ini akan menerima balasan Allah s.w.t.
" Perbuatan baik pasti akan dibalas baik...yang jahat akan menerima hukumannya samaada di dunia ataupun di akhirat "

1 comment:

Letting the time pass me by said...

Saya pun tertanya-tanya... benarkah DSAI nie pernah meliwat orang... Tapi saya rasa DSAi perlu ikut nashat Mufti Perlis supaya membuat sumpah supaya membersihkan nama beliau dan melepaskan fitnah.......